ЗНАМ'ЯНСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Одеська область, Березівський район

Цибулівський ЗЗСО

Про реалізацію концепції НУШ в Цибулівському ЗЗСО І-ІІ ступенів

 «Нова́ украї́нська шко́ла» –  реформа Міністерства освіти і науки у діяльності закладів загальної середньої освіти. Вона передбачає створення школи, де діти будуть навчатися через діяльність, а основна увага спрямована на розвиток компетентностей, а не запам’ятовування фактів.

У цьому навчальному році за програма НУШ запроваджується у першому класі нашого закладу. До нього прийшли 22 дитини.

Реалізації вимог концепції НУШ розпочали з підготовки освітнього простору. Капітальний ремонт приміщення, придбання меблів, навчального  обладнання – непросте завдання, але спільно зі Знам’янською сільською радою ОТГ виконали вчасно.

Першого вересня 22 першокласника зайшли у  новенький,  гарний, світлий клас. Діти і батьки були приємно вражені тим, що побачили.

На даний час враження від роботи в  новій українській школі позитивні. Постійно використовуємо необхідну техніку: ноутбук, принтер і ламінатор. Постійно ігротека поповнюється новими іграми і конструкторами.

У колективі створена атмосфера взаємоповаги. Дітям це дуже подобається. Вони з задоволенням спілкуються, навчаються новому, діляться  враженнями з товаришами і батьками. 

«Для мене, як учителя, головне: дати час на міркування, висловлювання, почути дітейАле діти по-різному підготовлені і виховані, і це вимагає посиленої уваги»— говорить вчитель 1 класу Ткаченко Наталя Андріївна.

Така форма роботи як ранкові зустрічі мені подобаються. Вони дають дітям вміння проявити себе, презентувати, навіть якщо спочатку їм важко вимовити своє ім’я і привітатися. 

Що я б змінила?  Я б проводила ранкові зустрічі раз на тиждень. Просто дітям подобається різноманітність. Ми вітаємося, вони розповідають про свій день, які відбулися події, тощо. Але дітей аж 22. Ранкова зустріч займає 10-15 хвилин уроку. Специфіка нашої школи не дозволяє проводити цей вид діяльності до початку уроку.

Спочатку я хвилювалась  через те, чи зможуть діти вчасно опанувати запланований матеріал. А зараз бачу, що учні швидше, ніж у попередні роки, вчаться писати, читати й рахувати. Певні ускладнення виникали з навчанням у групах. Важко було навчити дітей працювати гуртом: кожен турбувався тільки за себе.

    Тепер я зрозуміла, як це важливо реалізовувати діяльнісний метод. Робота з дітьми в групах — цікава і  складно. Адже коли діти сидять і   дивляться на вчителя, працювати легше. Натомість у групах учні більше бачать одне одного, а вчителя більше чують. Але я спробувала, і виявилося непогано.

Нині вчитель має більше свободи. Раніше в нас були всілякі вказівки, методичні рекомендації, накази — ми просто буква в букву повинні були все виконувати. Нині головне, щоб був результат. А якими формами та методами вчитель це організує, залежить від нього.

Так, часу на підготовку тепер потрібно більше. Поки що я працюю 10 -12 годин на день, витрачаю дуже багато часу, щоб продумати групову роботу. Бо в підручниках є лише завдання. А щоб діти співпрацювали, відбувалося взаємонавчання — тут треба вчителю посидіти й обдумати. До того ж, щотижня ми отримуємо програму, яку треба досконало вивчати. Ну і календарне планування, тощо. Але думаю, так важко тільки спочатку.

Фото без описуФото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь